Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego www.zoafashion.pl 

Właścicielem sklepu internetowego ZOA Fashion jest: ZOA spółka cywilna z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Maszewska 20/52 (01-925) Warszawa, NIP: 1182272554,  REGON: 526812156 

Adres korespondencyjny Sklepu internetowego to: ul. Maszewska 20/52 (01-925)  Warszawa. 

Pozostałe dane kontaktowe: adres e–mail: kontakt@zoa-fashion.pl, numer telefonu  kontaktowego +48 790-345-555, +48534-839-615 (pn-pt 10:00 – 15:00). 

Konto bankowe Sklepu internetowego: BNP PARIBAS P 39 160014621723360000001 Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają: 

  1. Cena – określona w złotych polskich kwota wynagrodzenia brutto (uwzględniająca  podatek) należnego Sprzedawcy tytułem przeniesienia własności danego Towaru na  Klienta zgodnie z Umową Sprzedaży. Cena nie zawiera kosztów dostawy, chyba że  warunki Promocji stosowanej przez Sklep internetowy stanowią inaczej. 
  2. Informacje handlowe – informacje o Towarach wyświetlane w Sklepie internetowym.  Informacje handlowe w zakresie Ceny oraz dostępności Towaru, na etapie przed  dodaniem Towaru do Koszyka i zalogowaniem się do Konta, nie stanowią oferty w  rozumieniu Kodeksu cywilnego lecz jedynie zaproszenie do rozpoczęcia negocjacji. 
  3. Klauzule – zgody w formie tzw. „check-boxów” w ramach formularza dostępnego na  stronie Sklepu internetowego na etapie rejestracji w Sklepie internetowym, których  zaznaczenie oznacza zgodę na treść niniejszego Regulaminu oraz Polityki prywatności  Sklepu internetowego, oraz odrębnie – zgodę na otrzymywanie Newslettera. 
  4. Klient – (1) osoba fizyczna, która ukończyła 13 (trzynasty) rok życia, przy czym w  przypadku nieukończenia przez tę osobę 18 (osiemnastego) roku życia, wymagana jest  zgoda jej przedstawiciela ustawowego, chyba że posiada ona pełną zdolność do  czynności prawnych, a także (2) osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie  posiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która  korzysta ze Sklepu internetowego, w szczególności, która na zasadach określonych w  niniejszym Regulaminie składa Zamówienie. Zgoda przedstawiciela ustawowego lub  opiekuna prawnego, o której mowa powyżej, w przypadku Klientów posiadających  ograniczoną zdolność do czynności prawnych, powinna obejmować również zgodę na  postanowienia niniejszego Regulaminu, w tym w szczególności na przetwarzanie danych  osobowych. Zgoda powinna zostać przesłana na adres: Maszewska 20/52 (01-925)  Warszawa oraz jako skan na emaila kontakt@zoa-fashion.pl 
  1. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej, w tym  zawarcie Umowy Sprzedaży, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 
  2. Koszyk – usługa udostępniana każdemu Klientowi, który korzysta ze Sklepu  internetowego, polegająca na umożliwieniu mu łatwego złożenia Zamówienia jednego lub  kilku Towarów, wpisania kodów rabatowych umożliwiających obniżenie Ceny na zasadach  określonych odrębnymi umowami/regulaminami, wyświetlenia podsumowania Ceny  poszczególnych Towarów i wszystkich Towarów łącznie (w tym kosztów wysyłki),  wyświetlenia przewidywanego terminu dostawy Towarów. Koszyk gromadzi składane  przez Klienta oferty zawarcia Umowy Sprzedaży, tj. w ramach jednego Zamówienia można  złożyć więcej niż jedną ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży.
  1. Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo  wolnych od pracy. 
  2. Konto – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą tj. (loginem) oraz  hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym  Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje  o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym. 
  3. Newsletter – Usługa, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Klientom  otrzymywanie od Sprzedawcy cyklicznych informacji, w szczególności o Towarach, Sklepie  internetowym, w tym nowościach i Promocjach, na podany przez Klienta 
  4. Promocje – szczególne warunki sprzedaży lub świadczenia usług, uregulowane na  zasadach określonych w ramach Sklepu internetowego, proponowane przez Sprzedawcę w określonym czasie, z których Klient może skorzystać na zasadach tam określonych. 
  5. Reklamacja – tryb postępowania w razie wystąpienia wady sprzedanego Towaru.
  6. Powiadomienie o dostępności produktu – Usługa Elektroniczna, która umożliwia  wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom na automatyczne otrzymywanie od  Usługodawcy informacji o dostępności Produktu za pośrednictwem poczty elektronicznej  e-mail. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania  się z Usługi Elektronicznej poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, za  pośrednictwem poczty elektronicznej kontakt@zoa-fashion.pl lub pisemnie na adres ul.  Maszewska 20/52 (01-925) Warszawa. 
  7. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach  sklepu internetowego www.zoa.pl. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca  2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 
  8. RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27  kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych  osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy  95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). 
  9. Sklep internetowy– sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem  internetowym: www.zoaf-ashion.pl 
  10. Sprzedawca – ZOA fashion spółka cywilna z siedzibą w Warszawie, adres: ul.  Maszewska 20/52 (01-925) Warszawa, NIP: 1182272554, REGON: 526812156. 
  11. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,  dotycząca sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Towaru za zapłatą Ceny  powiększonej o ewentualne opłaty dodatkowe, w tym koszty wysyłki, której warunki  określa, w szczególności niniejszy Regulamin. Umowa Sprzedaży jest zawierana  pomiędzy Klientem a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania się na  odległość, po akceptacji Zamówienia przez Sprzedawcę na zasadach określonych w  niniejszym Regulaminie. Każdy Towar jest przedmiotem odrębnej Umowy Sprzedaży.  
  12. Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca  2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, polegająca na możliwości założenia  Konta w Sklepie internetowym, zawierania Umów Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu  internetowego, dodawanie przez takiego Klienta Towarów do Koszyka w Sklepie  internetowym, dostęp do informacji o wszystkich złożonych przez takiego Klienta  Zamówieniach w Sklepie internetowym.
  1. Usługobiorca – jest to osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności  prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące  także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba  prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa  przyznaje zdolność prawną –korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi  Elektronicznej. 
  2. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia  Umowy Sprzedaży Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego,  określające co najmniej rodzaj, liczbę Towarów, dane Klienta konieczne dla ewentualnego  zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży. Akceptacja Zamówienia przez Sprzedawcę  oznacza zawarcie Umowy Sprzedaży.
  1. Informacje ogólne 
  2. Regulamin skierowany jest zarówno do Klientów będących Konsumentami, jak i do  Klientów niebędących Konsumentami, korzystających ze Sklepu internetowego,  Usług lub zawierających Umowy Sprzedaży (z zastrzeżeniem rozdziału X  Regulaminu, który skierowany jest wyłącznie do Klientów niebędących  Konsumentami). W przypadku Klientów nie będących Konsumentami  pierwszeństwo zastosowania przed innymi postanowieniami Regulaminu ma  rozdział X Regulaminu. 
  3. Regulamin jest udostępniony do wydrukowania, pobrania, odtwarzania i utrwalenia  przez Klienta na stronie Sklepu internetowego, w zakładce „Regulamin”. 
  4. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu utworzenia Konta  lub w celu złożenia przez Klienta Zamówienia. 
  5. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonywania Umowy Sprzedaży Towarów  znajdujących się na stronie Sklepu internetowego, w szczególności: 
  1. Zawartość Sklepu internetowego nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu  cywilnego. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu  internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz  ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy Sprzedaży, w rozumieniu art. 71  Kodeksu cywilnego, a nie ofertę w myśl przepisów Kodeksu cywilnego. Umowa  Sprzedaży jest zawierana według procedury zawarcia Umowy Sprzedaży  wskazanej w rozdziale III Regulaminu. 
  2. Głównym przedmiotem świadczenia na podstawie Regulaminu jest sprzedaż Towarów. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do limitowania ilości zamawianych  Towarów oferowanych w Sklepie internetowym po promocyjnych cenach. 
  3. Sklep ZOA dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia, opisy i dane techniczne  umieszczonych Towarów, były jak to najbardziej możliwe, zgodne z rzeczywistością. 
  4. Sposób korzystania z Towaru oraz zasady jego konserwacji określa producent  Towarów, którym nie jest Sprzedawca. 
  5. Klient może skontaktować się ze sklepem za pośrednictwem telefonu  (+48) 790-345-555, (+48) 534-839-615 w godzinach pracy 10:00 – 15:00 od  poniedziałku do piątku, poczty elektronicznej e-mail kontakt@zoa-fashion.pl oraz  korespondencyjnie pod adresem ul. Maszewska 20/52, (01-925) Klient w przypadku  kontaktu telefonicznego ponosi koszty połączenia według stawek wybranego przez  niego operatora. 
  6. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem, obowiązują przepisy powszechnie  obowiązującego prawa w Polsce, w tym ustawa Kodeks cywilny oraz Ustawa o  prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., dalej również „Ustawa o prawach  konsumenta”.
  7. Regulamin nie pozbawia Klienta przysługujących mu ustawowo praw, w  szczególności roszczenia o to, aby zakupione Towary były zgodne z ich opisami,  nadawały się do przewidzianych celów i były zadowalającej jakości. W przypadku  sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie  obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom określone  uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy. 
  8. Ubrania są mierzone na płasko dlatego poszczególne wymiary mogą różnić się +/-2cm. 
  9. Warunki świadczenia Usług drogą elektroniczną 
  10. Do składania Zamówień w Sklepie internetowym, niezbędne jest posiadanie  urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty elektronicznej e-mail, jak  również poprawnie skonfigurowana przeglądarka internetowa stron www: Firefox,  Google Chrome, Internet Explorer, Opera, Safari z obsługą Java Script.  Przeglądarka Klienta musi mieć włączoną opcję akceptacji “cookies” oraz aktywny  interpretator JavaScript. 
  11. Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu internetowego nieodpłatnie  następujące Usługi na rzecz Klientów: 
  1. Umowa o świadczenie Usług zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta  potwierdzenia zawarcia Umowy o świadczenie Usług wysłanego przez Sprzedawcę na adres email podany przez Klienta w toku wpisywanie danych adresowych/ kontaktowych podczas procedury zmierzającej do zakupu towaru. Założenie Konta  nie jest wymagane aby złożyć Zamówienie w Sklepie internetowym.
  2. Klient może założyć Konto w toku procesu zakupu Towaru w Sklepie internetowym  lub bez konieczności jednoczesnego zakupu Towaru w Sklepie internetowym.  Utworzenie Konta w Sklepie internetowym przebiega w sposób następujący: Klient  wypełnia formularz rejestracyjny dostępny na stronie Sklepu internetowego,  podając następujące dane osobowe: imię, nazwisko, e-mail, datę urodzenia.  Odmowa uzupełnienia pola oznaczonego „*” uniemożliwia utworzenie konta  użytkownika. Symbolem „*” oznaczone są jedynie dane osobowe niezbędne do  nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego,  polegającego na posiadaniu Konta w Sklepie internetowym. 
  3. Poza podaniem danych osobowych, warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na  treść niniejszego Regulaminu Sklepu internetowego oraz treść Polityki prywatności. 
  4. Klient wypełniając formularz rejestracyjny użytkownika Sklepu internetowego,  zaznaczając pole „check box” „Akceptuję Regulamin sklepu internetowego ZOA  fashion oraz Politykę prywatności. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych  osobowych…” oraz klikając na przycisk „Zarejestruj się” na stronie Sklepu  internetowego www.zoa-fashion.pl potwierdza, że: 
  1. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego oraz kliknięciu na przycisk „Zarejestruj  się”, możliwe jest dodanie adresu do doręczeń,. 
  2. Klient może zrezygnować z posiadania Konta w każdym czasie poprzez wysłanie  oświadczenia woli o rezygnacji z Usługi w dowolny sposób zapewniający dojście  tego oświadczenia do Sprzedawcy, w szczególności poprzez przesłanie  wiadomości pocztą elektroniczną na adres kontakt@zoa-fashion.pl lub w formie  pisemnej na adres: ul. Maszewska 20/52 (01-925 ) Warszawa. 
  3. Sprzedawca może wypowiedzieć Klientowi umowę o świadczenie usług  elektronicznych świadczonych za pośrednictwem strony www.zoa-fashion.pl w  przypadku naruszenia przez Klienta postanowień Regulaminu lub Polityki  prywatności, jak również w przypadku nie wyrażenia przez Klienta zgody na zmiany  w treści Polityki prywatności. Okres wypowiedzenia wynosi 14 dni. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy zostanie przesłane w formie elektronicznej za  pośrednictwem poczty elektronicznej na adres podany na etapie tworzenia Konta.  Wypowiedzenie umowy nie ma wpływu na obowiązek wykonania Umów Sprzedaży  zawartych za pośrednictwem Sklepu internetowego do czasu upływu terminu  wypowiedzenia umowy. Wypowiedzenie umowy nie ma wpływu na obowiązek  odbioru Towaru przez kuriera, w przypadku złożenia Zamówienia przez Klienta do  czasu upływu terminu wypowiedzenia umowy.
  4. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany  Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie  obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym . 
  5. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe  informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz  uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej  „Zwroty i reklamacje”.
  6. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta za pomocą formularza reklamacji  dostępnego dla Usługobiorców na stronie www.zoa-fashion.pl wraz z dołączonym  dowodem zakupu. W przypadku nie dołączenia wymaganych dokumentów , reklamacja  nie zostanie uwzględniona. Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie nie dłuższym niż  14 dni kalendarzowych od momentu wpłynięcia prawidłowo wypełnionego zgłoszenia.
  7. Klient będący konsumentem, wykonując uprawnienia z tytułu rękojmi może zażądać wymiany rzeczy, usunięcia wady albo może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,  określając kwotę, o którą cena ma być obniżona. Klient ma prawo odstąpić od umowy- w  przypadku gdy wada jest istotna . Jeśli Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania  w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. 
  8. Jeżeli przedsiębiorca nie zgadza się z tym wyborem konsumenta, może pod pewnymi  warunkami zaproponować inne rozwiązanie, którego charakter mieści się w ramach  przesłanek dozwolonych prawem. Okoliczności, które mogą być brane pod uwagę to :  rodzaj i charakter wady ( istotna czy nieistotna), łatwość i szybkość wymiany lub naprawy  towaru. 
  9. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Kolejowa 43/73 (01-210) Warszawa. W przypadku Klienta  będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca. 

6.7. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu  rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona. 

III. Zawieranie Umowy Sprzedaży Towaru 

  1. W przypadku Konsumentów, Umowa Sprzedaży zawarta za pośrednictwem Sklepu  internetowego jest umową zawieraną na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach  konsumenta. 
  2. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po  uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia. 
  3. Sprzedawca umożliwia składanie Zamówień na Towary w sklepie internetowym  www.zoa-fashion.pl . 
  4. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Potwierdzam  zamówienie” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w  zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi  komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie. 
  5. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia przez  Sprzedawcę. 
  6. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości  e-mail, o której mowa w pkt. 7 powyżej. 
  7. Umowa Sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z  Regulaminem. 
  8. Umowa Sprzedaży jest zawierana zgodnie z prawem polskim. 
  9. Sprzedawca dąży do zapewnienia dostępności wszystkich Towarów oraz realizacji  Umowy Sprzedaży. W przypadku braku możliwości spełnienia świadczenia oraz w  innych sytuacjach określonych przepisami prawa, mogą mieć zastosowanie  odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego, w tym art. 493-495 Kodeksu cywilnego,  w szczególności dotyczące obowiązku niezwłocznego zwrotu świadczenia na rzecz  Konsumenta.
  1. Ceny w Sklepie internetowym są podawane w polskich złotych z uwzględnieniem  podatku od towarów i usług. Ceny towarów prezentowane w Sklepie internetowym  nie zawierają ceny transportu Towarów do miejsca wskazanego przez Klienta.  Koszt transportu uzależniony jest od wybranej przez Klienta opcji dostawy Towaru,  na etapie uzupełniania formularza zamówienia. 
  2. Cena Towaru prezentowana w Sklepie internetowym przed dodaniem Towaru do  Koszyka ma jedynie charakter zaproszenia do rozpoczęcia negocjacji i może się różnić od ceny tego Towaru po dodaniu Towaru do Koszyka. Wpływ na różnicę w  cenie mają każdorazowo następujące okoliczności: ilość Towaru, wartość Zamówienia, sposób dostawy, sposób płatności. 
  3. Sprzedawca umożliwia następujące sposoby zapłaty Ceny za zakupiony Towar: 
  1. Sprzedawca nie przechowuje danych karty płatniczej lub kredytowej za  pośrednictwem, której Klient dokonuje płatności. 
  2. Całkowita wartość Zamówienia obejmuje Cenę, koszt przesyłki do Klienta oraz ew.  inne koszty wybranych przez Klienta fakultatywnych płatnych usług. Sprzedawca  może w wybranym przez siebie okresie określić próg minimalnej wartości  Zamówienia, dla której przesyłka Towarów jest darmowa. O łącznej cenie wraz z  podatkami Towarów będących przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach  dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o  innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich  uiszczenia, Klient jest informowany w trakcie składania Zamówienia, w tym także w  chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży. Promocje  obowiązujące w Sklepie internetowym nie podlegają łączeniu, o ile postanowienia  Promocji wyraźnie nie stanowią inaczej. Niektóre produkty mogą zostać wyłączone  z promocji w trakcie jej trwania.
  3. W przypadku nieotrzymania przez Sprzedawcę płatności Klienta, który wybrał płatność z góry Sprzedawca może skontaktować się z Klientem celem  przypomnienia o płatności, w tym wysyłając wiadomość e-mail. Nieuiszczenie  płatności w ciągu 15 minut od złożenia Zamówienia spowoduje brak przyjęcia  złożonej przez Klienta w ramach Zamówienia oferty co skutkuje anulacją zamówienia. W przypadku braku odbioru przez Klienta przesyłki z przyczyn  nieleżących po stronie Sprzedawcy, koszt ponownej przesyłki do Klienta ponosi w  całości Klient. 
  4. Realizacja Zamówienia 
  5. Dostawa Towarów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie  składania Zamówienia. 
  6. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej lub  Pocztą Polską lub za pośrednictwem innego przewoźnika zgodnie z możliwą do  wyboru opcją w ramach składania przez Klienta Zamówienia. 
  7. Termin realizacji dostawy na terenie Polski wynosi 4 – 7 (cztery – siedem) dni  roboczych (wyłączając przedsprzedaże ) licząc od zaksięgowania pieniędzy na  koncie, z zastrzeżeniem sytuacji, w której przy odbiorze osobistym Klient uiszcza  cenę przy pobraniu – to w takim przypadku termin realizacji dostawy na terenie  Polski liczony jest od dnia potwierdzenie przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia  do realizacji. 
  8. Termin dostawy określony w powyższym punkcie może zostać niezachowany w  przypadku wystąpienia po nadaniu przesyłki do przewozu okoliczności wywołanych  winą przewoźnika, winą Klienta albo o charakterze siły wyższej. 
  9. W przypadku nieobecności Klienta lub osoby upoważnionej do odbioru Towaru w  miejscu wydania przesyłki, w czasie pierwszej podjętej przez przewoźnika próby  doręczenia Towaru, termin dostarczenia Towaru uważa się za zachowany, w  przypadku awizowania przez przewoźnika przesyłki. 
  10. W przypadku stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia przesyłki, należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera oraz niezwłoczne poinformowanie o tym  Sprzedawcę. 
  11. Wymiana zakupionego i niewadliwego Towaru jest możliwa wyłącznie poprzez  skorzystanie z procedury odstąpienia od umowy .
  12. V. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży Towaru 
  13. Klient będący konsumentem oraz klient-konsument prowadzący działalność gospodarczą, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni  kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia  dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów transportu do Sprzedawcy. 
  14. Konsument korzystając z uprawnienia wskazanego w pkt.9, może odstąpić od  Umowy Sprzedaży wypełniając formularz zwrotu dostępny w sklepie internetowym  www.zoa-fashion.pl wraz z dołączeniem dowodu zakupu. Zwroty nie będą rozpatrywane bez prawidłowo wypełnionych dokumentów. 
  15. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia  otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy  Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez  Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w  Sklepie internetowym). Dodatkowo jeśli Klient zwraca Towar, w sposób inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep internetowy,  Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Klienta  dodatkowych kosztów. Sprzedawca nie odpowiada za przesyłki zwrotne. 
  16. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z ustawowego prawa odstąpienia od  Umowy Sprzedaży, Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego  samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie  zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi  kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od  Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od  Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez  Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi  wcześniej. 
  17. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędnie wpisany numer rachunku bankowego  przez klienta podczas wykonywania zwrotu za pośrednictwem formularza w formie  papierowej lub poprzez swoje konto klienta na stronie sklepu.
  18. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia,  w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży, zwrócić Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca  zaproponował, że sam odbierze Towar. 
  19. W przypadku gdy nie doszło do zwrotu Towaru przez Konsumenta w wymaganym  terminie z przyczyn, za które Konsument ponosi odpowiedzialność, przypisuje się mu zwłokę. W takim przypadku Sprzedawca może żądać naprawienia szkody  wynikłej ze zwłoki (art. 477 § 1 Kodeksu cywilnego). 
  20. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z ustawowego prawa odstąpienia,  Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące  wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Odpowiedzialność  Konsumenta może obejmować w szczególności brak możliwości wprowadzenia  Towaru do sprzedaży jako Towaru pełnowartościowego, koszty ponownego  umieszczenia na Towarze metek i elementów zabezpieczających, a także koszty  przywrócenia Towaru do stanu umożliwiającego jego ponowne wprowadzenie do  sprzedaży w ramach Sklepu internetowego, w tym koszty badania Towaru przez  specjalistę i koszty usunięcia wad stwierdzonych w wyniku takiego badania (w  zakresie, w jakim wady te wynikają z korzystania przez Konsumenta z Towaru w  sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i  funkcjonowania).
  1. Kupujący niebędący konsumentem ma prawo do zwrotu jeśli jego zakupy nie  dotyczą charakteru zawodowego. 
  2. W przypadku gdy Konsument zwraca Towar zużyty, brudny, uszkodzony lub  zniszczony, a stan opakowania przesyłki w chwili doręczenia nie budził zastrzeżeń Sprzedawca ma prawo obciążyć Klienta kwotą odszkodowania z tego tytułu. Po  wezwaniu Klienta do zapłaty odszkodowania Sprzedawca może złożyć oświadczenie o potrąceniu przysługującej jej wierzytelności z tytułu odszkodowania  za zmniejszenie wartości rzeczy z wierzytelnością Konsumenta o zwrot kosztów  poniesionych w związku z zawartą umową. 
  3. W przypadku doręczenia przez kuriera UPC, Inpost zniszczonej/naruszonej  paczki, należy sporządzić stosowny protokół szkody. Należy spisać go w obecności kuriera w momencie doręczenia paczki. Druk protokołu szkody  powinien posiadać kurier. Brak protokołu szkody może spowodować pozostawienie reklamacji bez rozpoznania, a tym samym brak ewentualnej  wypłaty odszkodowania.
  1. W przypadku odbioru zniszczonej/naruszonej paczki z Paczkomatu 24/7 InPost Sp.  z o.o. należy natychmiast ponownie umieścić przesyłkę paczkomatową w skrytce  pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Operator po wyjęciu przesyłki z  paczkomatu i dostarczeniu jej na Oddział, dokonuje komisyjnego otwarcia przesyłki  paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie stwierdzana jest  zasadność reklamacji i w związku z tym podejmuje się dalsze czynności. 

VIII. Prawa do treści 

  1. Wyłączne prawa do treści udostępnianych/umieszczanych w ramach Sklepu  internetowego przez Sprzedawcę lub jego kontrahentów, w szczególności prawa  autorskie do opisów, zdjęć, itp., nazwa Sklepu internetowego (znak towarowy),  wchodzące w jego skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w  zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Sprzedawcy lub  podmiotom, z którymi Sprzedawca zawarł odpowiednie umowy. Klient jest  uprawniony do korzystania z ww. treści nieodpłatnie, a także do korzystania z treści  zamieszczanych zgodnie z przepisami prawa i już rozpowszechnionych przez  innych Klientów w ramach Sklepu internetowego, jednak wyłącznie w zakresie  własnego użytku osobistego i wyłącznie w celu prawidłowego korzystania ze Sklepu  internetowego, na terenie całego świata. Wykorzystywanie treści w innym zakresie  jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie wyraźnej, uprzedniej wyrażonej w formie  pisemnej zgody, udzielonej przez uprawniony do tego podmiot, na piśmie pod  rygorem nieważności. 
  2. Wszystkie treści, w tym grafiki i zdjęcia zamieszczone na Stronie internetowej  chronione są na podstawie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i  prawach pokrewnych – posiadają twórczy i indywidualny charakter. Nie można ich  wykorzystywać bez zgody Sprzedawcy. 
  3. Ochrona danych osobowych
  4. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez Sprzedawcę z zachowaniem  wszelkich wymogów bezpieczeństwa, które określono w obowiązujących  przepisach dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności  stanowiącą załącznik do Regulaminu. 
  5. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu  założenia Konta, korzystania z określonych Usług, zawarcia Umowy Sprzedaży, w  tym realizacji złożonego Zamówienia. 
  6. Dane osobowe są przetwarzane co do zasady przez Sprzedawcę, w celu realizacji  złożonego Zamówienia. Udostępnione dane osobowe będą przechowywane w  bazie danych administratora i będą wykorzystywane w celu prawidłowej realizacji  Umowy Sprzedaży oraz, jeśli Klient wyraził na to odrębną zgodę, w celach  marketingowych w szczególności w celu informowania o nowych produktach,  usługach oraz promocjach oraz w celu przesyłania Newslettera. 
  7. Dane osobowe będą archiwizowane przez Sprzedawcę przez trzy lata od  dokonania ostatniej sprzedaży. 
  8. Zgodnie z RODO Klientowi co do zasady, w zależności od korzystania z  konkretnych funkcjonalności, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu  właściwego dla ochrony danych osobowych, prawo sprzeciwu, prawo dostępu do  jego danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia  przetwarzania oraz przenoszenia danych. 
  9. Dodatkowe wyjaśnienia dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w  „Polityce prywatności” dostępnej w Sklepie internetowym. 
  10. Z chwilą rejestracji na stronie www.zoa-fashion.pl oświadczam, że zostałam(em)  poinformowana(y) o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych  osobowych oraz ich poprawiania, jak również bezpłatnym prawie wniesienia w  każdym czasie sprzeciwu wobec ich przetwarzania przez kontakt: 

Postanowienia końcowe 

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie  powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego w szczególności przepisy  kodeksu cywilnego
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem,  który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu  Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę ZOA fashion  spółka cywilna. 
  3. Aktualny Regulamin sklepu Internetowego jest publikowany na stronie www.zoa.pl oraz  na każde żądanie Klienta może zostać przesłany drogą elektroniczną na wskazany w  formularzy rejestracyjnym adres e-mail. 
  4. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu. Do umów zawartych  przed zmianą stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia umowy  sprzedaży. 

Załącznik nr 2 – Wzór formularza zwrotu 

Formularz zwrotu

Załącznik nr 3 – Wzór formularza reklamacji Formularz reklamacyjny

Obserwuj nas na Instagramie

Darmowa dostawa

Zamówienia powyżej 399,00 zł wysyłamy za darmo

Szybka wysyłka

Zamówienia wysyłamy w ciągu 1-4 dni

Zakupy bez ryzyka

Masz prawo do 14 dni na zwrot towaru

Masz pytania? +48 790 345 555 lub +48 534 839 615

Telefon dostępny w godz. 10:00 - 14:00 (pon. - pt.)

0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu