Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

ZAMÓWIENIA

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?

Obecnie nie mamy technicznej możliwości, aby przyjmować zamówienia telefoniczne lub mailowe.
Prosimy o złożenie zamówienia na naszej stronie internetowej. W razie problemów skontaktuj się z
BOK w celu uzyskania wsparcia oraz instrukcji.

Czy wszystkie produkty mogę zamówić?

Produkty, które są dostępne można zamówić. Produkty dodane do koszyka nie są rezerwowane i
każdej chwili mogą zostać zakupione przez innych Klientów. Przedstawione pozycje, które nie są
dostępne, możesz zakupić w trybie pre-order lub zapisać się na powiadomienie o dostępności
produktu.

Dlaczego nie otrzymuje wiadomości o statusie zamówienia?

Często automatyczne wiadomości traktowane są jako SPAM, dlatego proponujemy sprawdzić swoją
skrzynkę pocztową w tej zakładce lub w zakładce OFERTY. W razie problemów prosimy o kontakt z
BOK.

ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

Co mogę zrobić aby anulować zamówienie?

Każde zamówienie (wyłączając PRE-ORDERY) przed wysyłką możemy anulować. W tym celu
prosimy o skontaktowanie się telefonicznie lub mailowo z BOK podając numer zamówienia. Środki
ostaną zwrócone nie później niż 14 dni kalendarzowych.

Czy mogę anulować pojedynczą pozycję z zamówienia?

Przed wysyłką zamówienia jest taka możliwość. W tym celu należy niezwłocznie skontaktować się
telefonicznie lub mailowo z BOK podając numer zamówienia oraz nazwę anulowanego produktu.

PŁATNOŚCI

Czy podawane cena jest podana z kosztami dostawy?

Nie, koszty dostawy zostaną dodane w ostatnim etapie składanego zamówienia.

Jak mogę dokonać płatności za zamówienie?

Za złożone zamówienie można zapłacić poprzez  Blik, PayU, Przelewy24, PayPal.

Czy mogę opłacić swoje zamówienie przelewem tradycyjnym?

Niestety nie mamy takiej opcji, a za złożone zamówienie możesz zapłacić jedynie za
pośrednictwem platform płatniczych, które oferuje nasza strona internetowa.

ZWROT TOWARU- ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Jak dokonać zwrotu?

Należy odesłać produkt na adres:
ZOA fashion
Ul. Kolejowa 43/73
01-210 Warszawa
Tel: +48 790 345 555, +48 534 839 615
Z załączonym formularzem zwrotu oraz potwierdzeniem zamówienia, które otrzymałaś
wraz z produktem.

W jaki sposób mogę odesłać paczkę ze zwrotem?

Dowolny sposób wysyłki jest akceptowany. Należy pamiętać jedynie o opłaceniu paczki,
ponieważ nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem ani do odbioru w paczkomacie.
Zalecamy wysyłać rejestrowane paczki.

Ile mam czasu na zwrot towaru?

Na zwrot towaru masz 14 dni, licząc od dnia otrzymania zamówienia.

Kto płaci za zwrot towaru?

Koszty zwrotu towaru pokrywa kupujący.

Kiedy otrzymam zwrot środków za zwrot towaru?

Po otrzymaniu przez nas towaru, zgodnego z wymaganiami zwartymi w regulaminie naszego sklepu,
zwrot środków otrzymasz do 14 dni.

Jaki formularz zwrotu muszę dołączyć do zwrotu?

Możesz skorzystać z dowolnego formularza odstąpienia od umowy. Zalecamy jednak aby sugerować
się formularzem z naszej strony, aby były zawarte wszystkie niezbędne dane do dokonania zwrotu.

Czy przesyłka zwrotna powinna być zapakowana w oryginalne kartony/foliopaki?

Nie wymagamy oryginalnych kartonów/foliopaków, należy pamiętać jednak o takim zapakowaniu
produktów, aby nie zostały uszkodzone podczas transportu.

REKLAMACJE

Jak złożyć reklamację?

Należy odesłać produkt na adres:

ZOA fashion
Ul. Kolejowa 43/73
01-210 Warszawa
Tel: +48 790 345 555, +48 534 839 615

Z załączonym formularzem reklamacji oraz potwierdzeniem zamówienia, które
otrzymałaś wraz z produktem.

Ile czasu jest na złożenie reklamacji?

Na złożenie reklamacji masz 2 lata, licząc od dnia odbioru zamówienia, w przypadku skorzystania z
rękojmi.

Ile czasu rozpatrywana jest reklamacja?

Reklamację rozpatrujemy w ciągu 14 dni. Klient otrzyma mailowo decyzję producenta na temat
zgłoszonej reklamacji.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy w przypadku reklamacji?

Jeżeli reklamacja została pozytywnie rozpatrzona, zwrot środków lub wysyłka nowego towaru
nastąpi w ciągu 14 dni.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Kiedy otrzymam moje zamówienia?

Zamówienia są realizowane od 1 do 7 dni roboczych. Kurier ma natomiast 48 godzin na dostawę
przesyłki na terenie Polski. Wyjątkiem są produkty PRE-ORDER (rezerwacja), gdzie czas wysyłki
jest dłuższy.

Kiedy otrzymam zamówienie PRE-ORDER?

Przy każdym produkcie PRE-ORDER podany jest przybliżony czas realizacji zamówienia.

Jak mogę najszybciej otrzymać zamówienie?

Jeżeli zależy Ci na szybkiej dostawie- skorzystaj z szybkich płatności. Pamiętaj, że standardowy
termin pakowania to 1-5 dni oraz dostawa kurierska trwa 1-2 dni robocze. Jest natomiast możliwość
dołączenia notatki do sklepu w ostatnim etapie składania zamówienia, telefonicznie lub mailowo
chęci otrzymania szybciej dostawy zaraz po złożeniu zamówienia. Bierzemy takie prośby pod uwagę
i staramy się wysłać paczkę tego samego dnia (jeżeli zostanie złożone zamówienie do godziny 12).

WARUNKI DOSTAWY

Ile kosztuje dostawa zamówienia?

Niezbędne informacje znajdują się w zakładce: Koszty i terminy dostawy.

Czy możliwa jest wysyłka za granice?

Tak, paczka może zostać również wysłana za granicę. Wszystkie niezbędne informacje znajdują się w
zakładce: Koszty i terminy dostawy.

Czy firma kurierska kontaktuje się przed doręczeniem przesyłki?

Firma kurierska nie gwarantuje kontaktu z klientem przed dostarczeniem przesyłki. Jeśli chciałabyś
odebrać przesyłkę w dogodnym przez siebie czasie, polecamy wybranie Paczkomatów.

Z kim mogę ustalić godzinę odbioru przesyłki od kuriera?

Firmy kurierskie są firmami zewnętrznymi, dlatego proponujemy kontakt bezpośrednio z nimi.

Czy paczki doręczane są przez kurierów w sobotę?

Niestety kurierzy doręczają przesyłki tylko w dni robocze. Polecamy wybranie Paczkomatów, gdzie odbiór
przesyłek jest możliwy również w weekendy.

Co mam zrobić, kiedy otrzymałam uszkodzoną przesyłkę?

Odbierając przesyłkę od kuriera masz obowiązek zapoznać się z jej stanem. Jeżeli przesyłka jest
zniszczona, należy spisać Protokół Zniszczenia. Zaniechanie tej procedury spowoduje brak
możliwości reklamacji przesyłki.

Odbierając przesyłkę z Paczkomatu masz obowiązek zapoznać się z jej stanem. Jeżeli przesyłka jest
zniszczona, należy zaznaczyć opcję uszkodzenia na ekranie komputera i umieścić paczkę ponownie w
Paczkomacie. Zaniechanie tej procedury spowoduje brak możliwości reklamacji przesyłki.

PRODUKTY I ROZMIARY

Jak mogę dowiedzieć się o ponownej dostępności produktu?

Zalecamy, aby zapisać się na powiadomienia poprzez wpisanie swojego maila w rubryce pod
produktem: „powiadom o dostępności”. Jeśli uzupełnione zostaną braki magazynowe- otrzymasz
niezwłocznie wiadomość mailową.

Jaki wybrać rozmiar?

Każdy produkt jest opisany oraz opatrzony w tabelę rozmiarów. Produkty są mierzone na
płasko bez rozciągania i mogą się różnić +-2 cm. Pamiętaj, że w razie wątpliwości BOK z
chęcią pomoże Ci w wyborze odpowiedniego rozmiaru.

Jak wymienić produkt na inny rozmiar?

Należy dokonać zwrotu zakupionego towaru, a następnie dokonać zakupu ponownie
danego produktu w odpowiednim rozmiarze.

Obserwuj nas na Instagramie

Darmowa dostawa

Zamówienia powyżej 399,00 zł wysyłamy za darmo

Szybka wysyłka

Zamówienia wysyłamy w ciągu 1-4 dni

Zakupy bez ryzyka

Masz prawo do 14 dni na zwrot towaru

Masz pytania? +48 790 345 555 lub +48 534 839 615

Telefon dostępny w godz. 10:00 - 14:00 (pon. - pt.)

0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu