Obecnie nie mamy technicznej możliwości, aby przyjmować zamówienia telefoniczne lub mailowe.
Prosimy o złożenie zamówienia na naszej stronie internetowej. W razie problemów skontaktuj się z
BOK w celu uzyskania wsparcia oraz instrukcji.
Produkty, które są dostępne można zamówić. Produkty dodane do koszyka nie są rezerwowane i
każdej chwili mogą zostać zakupione przez innych Klientów. Przedstawione pozycje, które nie są
dostępne, możesz zakupić w trybie pre-order lub zapisać się na powiadomienie o dostępności
produktu.
Często automatyczne wiadomości traktowane są jako SPAM, dlatego proponujemy sprawdzić swoją
skrzynkę pocztową w tej zakładce lub w zakładce OFERTY. W razie problemów prosimy o kontakt z
BOK.
Każde zamówienie (wyłączając PRE-ORDERY) przed wysyłką możemy anulować. W tym celu
prosimy o skontaktowanie się telefonicznie lub mailowo z BOK podając numer zamówienia. Środki
ostaną zwrócone nie później niż 14 dni kalendarzowych.
Przed wysyłką zamówienia jest taka możliwość. W tym celu należy niezwłocznie skontaktować się
telefonicznie lub mailowo z BOK podając numer zamówienia oraz nazwę anulowanego produktu.
Nie, koszty dostawy zostaną dodane w ostatnim etapie składanego zamówienia.
Za złożone zamówienie można zapłacić poprzez Blik, PayU, Przelewy24, PayPal.
Niestety nie mamy takiej opcji, a za złożone zamówienie możesz zapłacić jedynie za
pośrednictwem platform płatniczych, które oferuje nasza strona internetowa.
Należy odesłać produkt na adres:
ZOA fashion
Ul. Kolejowa 43/73
01-210 Warszawa
Tel: +48 790 345 555, +48 534 839 615
Z załączonym formularzem zwrotu oraz potwierdzeniem zamówienia, które otrzymałaś
wraz z produktem.
Dowolny sposób wysyłki jest akceptowany. Należy pamiętać jedynie o opłaceniu paczki,
ponieważ nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem ani do odbioru w paczkomacie.
Zalecamy wysyłać rejestrowane paczki.
Na zwrot towaru masz 14 dni, licząc od dnia otrzymania zamówienia.
Koszty zwrotu towaru pokrywa kupujący.
Po otrzymaniu przez nas towaru, zgodnego z wymaganiami zwartymi w regulaminie naszego sklepu,
zwrot środków otrzymasz do 14 dni.
Możesz skorzystać z dowolnego formularza odstąpienia od umowy. Zalecamy jednak aby sugerować
się formularzem z naszej strony, aby były zawarte wszystkie niezbędne dane do dokonania zwrotu.
Nie wymagamy oryginalnych kartonów/foliopaków, należy pamiętać jednak o takim zapakowaniu
produktów, aby nie zostały uszkodzone podczas transportu.
Należy odesłać produkt na adres:
ZOA fashion
Ul. Kolejowa 43/73
01-210 Warszawa
Tel: +48 790 345 555, +48 534 839 615
Z załączonym formularzem reklamacji oraz potwierdzeniem zamówienia, które
otrzymałaś wraz z produktem.
Na złożenie reklamacji masz 2 lata, licząc od dnia odbioru zamówienia, w przypadku skorzystania z
rękojmi.
Reklamację rozpatrujemy w ciągu 14 dni. Klient otrzyma mailowo decyzję producenta na temat
zgłoszonej reklamacji.
Jeżeli reklamacja została pozytywnie rozpatrzona, zwrot środków lub wysyłka nowego towaru
nastąpi w ciągu 14 dni.
Zamówienia są realizowane od 1 do 7 dni roboczych. Kurier ma natomiast 48 godzin na dostawę
przesyłki na terenie Polski. Wyjątkiem są produkty PRE-ORDER (rezerwacja), gdzie czas wysyłki
jest dłuższy.
Przy każdym produkcie PRE-ORDER podany jest przybliżony czas realizacji zamówienia.
Jeżeli zależy Ci na szybkiej dostawie- skorzystaj z szybkich płatności. Pamiętaj, że standardowy
termin pakowania to 1-5 dni oraz dostawa kurierska trwa 1-2 dni robocze. Jest natomiast możliwość
dołączenia notatki do sklepu w ostatnim etapie składania zamówienia, telefonicznie lub mailowo
chęci otrzymania szybciej dostawy zaraz po złożeniu zamówienia. Bierzemy takie prośby pod uwagę
i staramy się wysłać paczkę tego samego dnia (jeżeli zostanie złożone zamówienie do godziny 12).
Niezbędne informacje znajdują się w zakładce: Koszty i terminy dostawy.
Tak, paczka może zostać również wysłana za granicę. Wszystkie niezbędne informacje znajdują się w
zakładce: Koszty i terminy dostawy.
Firma kurierska nie gwarantuje kontaktu z klientem przed dostarczeniem przesyłki. Jeśli chciałabyś
odebrać przesyłkę w dogodnym przez siebie czasie, polecamy wybranie Paczkomatów.
Firmy kurierskie są firmami zewnętrznymi, dlatego proponujemy kontakt bezpośrednio z nimi.
Niestety kurierzy doręczają przesyłki tylko w dni robocze. Polecamy wybranie Paczkomatów, gdzie odbiór
przesyłek jest możliwy również w weekendy.
Odbierając przesyłkę od kuriera masz obowiązek zapoznać się z jej stanem. Jeżeli przesyłka jest
zniszczona, należy spisać Protokół Zniszczenia. Zaniechanie tej procedury spowoduje brak
możliwości reklamacji przesyłki.
Odbierając przesyłkę z Paczkomatu masz obowiązek zapoznać się z jej stanem. Jeżeli przesyłka jest
zniszczona, należy zaznaczyć opcję uszkodzenia na ekranie komputera i umieścić paczkę ponownie w
Paczkomacie. Zaniechanie tej procedury spowoduje brak możliwości reklamacji przesyłki.
Zalecamy, aby zapisać się na powiadomienia poprzez wpisanie swojego maila w rubryce pod
produktem: „powiadom o dostępności”. Jeśli uzupełnione zostaną braki magazynowe- otrzymasz
niezwłocznie wiadomość mailową.
Każdy produkt jest opisany oraz opatrzony w tabelę rozmiarów. Produkty są mierzone na
płasko bez rozciągania i mogą się różnić +-2 cm. Pamiętaj, że w razie wątpliwości BOK z
chęcią pomoże Ci w wyborze odpowiedniego rozmiaru.
Należy dokonać zwrotu zakupionego towaru, a następnie dokonać zakupu ponownie
danego produktu w odpowiednim rozmiarze.
Zamówienia powyżej 399,00 zł wysyłamy za darmo
Zamówienia wysyłamy w ciągu 1-4 dni
Masz prawo do 14 dni na zwrot towaru
Telefon dostępny w godz. 10:00 - 14:00 (pon. - pt.)